sobota, 12 kwietnia 2014

Roczek :)

No i stało się. Moja kochana córcia przestała być niemowlaczkiem. 10 kwietnia skończyła rok. To był najwspanialszy i najcudowniejszy rok w całym moim życiu. Córka nadała sens naszemu życiu.

Bardzo się cieszę, że Alusia staje się co raz większa, co raz bardziej samodzielna , uczy się nowych rzeczy, poznaje świat i rozwija się ale troszkę mi brakuje tego malutkiego ciałka śpiącego na moich rękach. Bobasek, który pięknie pachniał mleczkiem i wpatrywał się we mnie swoimi wielkimi niebieskimi oczkami już prawie sam chodzi, prawie sam je i staje się taki duży. Troszkę tęsknię za czasem niemowlęcym mojej kruszynki ale i mam wielką frajdę gdy moja córcia odkrywa z moją pomocą świat.

Była oczywiście impreza i byli goście. Na razie w skromnej liczbie ale już niedługo będzie ich bardzo dużo, z małym poślizgiem czasowym ale inaczej się nie da.

Sto lat kochana córeczko!




Mamo pomogę Ci porozkładać talerzyki :)






Buziaczek



Sto lat






2 komentarze:

  1. Wszystkiego Najlepszego !
    Sto lat, sto lat !
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny tort! Wszystkiego najlepszego dla Alusi!
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń